owcrap

you gotta love it.

Publicerad 2010-06-07 20:09:18 i Outfits/Inspiration,

Borde varit en kort dag idag eftersom jag sluta lunch men nepp, det var ju studentbollen så jag fick palla min röv dit och heja lite, tog en del foton men dom kommer upp senare när jag orkar ladda in dom från kameran, haha

Annars snackade vi lite vid lunchen om shopping, eller jag och Catta snacka om jeansjackor, det är bara en av grejorna som jag vill ha förtillfället ... tänkte visa lite mer grejor nu, får se om de kanske blir någon shopping i slutet av veckan!
Måste ju få tröst shoppa lite nu när man går och är konstant avundssjuk på alla snygga studenter!


Jeansjackan är från Gina Tricot, Ringen från Indiska, Fjäderörhängen och Blus från Gina Tricot
och Sandalerna från Skopunkten.

 

Det är lite av det jag vill äga just nu, enkla men snygga grejer .. känns lite sommar! Dock vill ja ha blåa fjädrar och inte just de där sandalerna, men visst e de snygga! Är oxå helt insnöad på cylinder- ringar! Så perfekta för mina händer är dom, men vi får se vad man hittar när man väl är i stan...

Nu blire Top Model! :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela