owcrap

My yesterday.

Publicerad 2011-04-29 10:20:09 i Foton,









lite bilder från igår.
drog in till Norrköping efter skolan igår eftersom jag skulle till optikern för att hämta upp mina linser. mötte även upp min pojkvän som tog med mig på en spontan tur till söderköping och klarsjön.
var urmysigt, fint väder och gullig pojkvän - kan det bli bättre?

fulaste puss-bilden ever, men det bjuder jag på. tog typ 400 och alla blev ur fokus forutom denna. puss-bild i utsiktstornet är ju obligatoriskt lixom.. ;P

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela