owcrap

Aussie 3 minute miracle

Publicerad 2011-10-01 14:02:51 i Skönhet,




när vi ändå är inne på ämnet hår så måste jag tipsa om denna inpackning, den är verkligen underbar!
även om mitt hår numera mår ganska bra (sen jag klippte av hälften förra sommaren) så hjälper denna massor när jag gått på stråna för mycket med plattången.
efter tre minuter med denna så känns håret supermjukt, friskt och glansigt igen.

ett annat tips är att Aussieprodukterna finns på Rusta för typ hälften av priset de har på t.ex Åhlens.
inpackningen kostar 69:- och shampoo/balsam kostar 59:-

verkligen värt pengarna enligt mig!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela