owcrap

Lunch

Publicerad 2011-10-05 13:51:04 i Allmänt,



är precis hemkommen från en lunch med bästavän.
va supermys med god mat och gott sällskap!

måste även passa på att rekomendera "Ristorante Danino" i Finspång, har bara ätit där två gånger men fått supergod mat varje gång och visst ser det ändå ganska lyxigt ut med stooor tallrik och fint upplägg även om det bara är lunchmenyn? faller iallfall mig i smaken!

nu ska jag läsa lite bloggar och bara ta det lungt innan jag ska gå på dammråttorna med dammsugaren!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela