owcrap

Red and Yellow

Publicerad 2011-10-26 22:31:44 i Allmänt,



här har det då inte varit bra uppdatering. shame on me!

menmen, har inte haft sug alls eftersom jag nervösat sönder inför min tenta.
men nu är tentan gjord och jag känner mig riktigt nöjd faktiskt!
mycket tackvare bästa diskussions partnern Leila,
måste säga att jag är glad att du missade de första föreläsningarna så vi började prata :)

annars har jag fotat endel som ska visas upp såklart och bara myst nu när löven blivit röda/gula och börjat falla.
sååå härligt enligt mig, speciellt den här tiden när det fortfarande är plusgrader.

nej, nu ska jag förinställa nått inlägg tills imorn då jag återigen har föreläsning och sen krypa ner under täcket.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela