owcrap

Just dance

Publicerad 2012-04-02 21:50:27 i Allmänt,



i lördags var jag och mina brudar ute och dansade.
blir själv förvånad att jag säger detta MEN jävlar vad kul vi hade!
för första gången sen skolfesterna i ettan så levererade Finspång. underbart!

innan vi röjde på dansgolvet såg vi en grym modevisning, det jag fastnade mest för var frisyrerna.
tog tyvärr inga mer bilder än den ovan. och bara det måste ju betyda att det var en bra kväll, ingen tid att fota haha.

annars var denna måndag både bra och dålig. började bra men slutade mindre bra, lite surt men imorn är en ny dag.
och imorn ska jag förövrligt beställa lite smink från ELF tillsammans med fina Line.
så nu ska jag ägna resten av kvällen att välja ut vad som ska beställas.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela