owcrap

Cracked

Publicerad 2012-08-27 13:23:05 i Allmänt,

 
för ett par månader sen så skulle jag ge mig ut på en springtur, kom dock inte mer än några meter innan min mobil hoppat ur fickan och rakt ner i backen, med skärmen nedåt såklart.
på bilden ser ni resultatet (plus en till spricka som kom till efter en dag i väskan).
 
det jag ska komma till är iallfall att jag NU ÄNTLIGEN fått tummen ur och lämnat in den på reparation.
förhoppningsvis får jag tillbaka den redan imorgon för jag känner redan hur handikappad jag känner mig...
 
eh.. ja, nu har jag fått gnälla lite och alla vet varför instagram och alla andra sociala medier är dödstysta.
nu drar jag på föreläsning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela